NA ANTENIE: GDZIE TEN, KTORY POWIE MI/BRATHANKI
Studio nagrań Ogłoszenia BIP Cennik
 

"Hołota, która głosi nacjonalistyczne hasła". Prezydent Poznania o narodowcach

Publikacja: 14.11.2017 g.17:28  Aktualizacja: 14.11.2017 g.17:53 Michał Jędrkowiak
Poznań
Zadymiarzami i hołotą prezydent Poznania Jacek Jaśkowiak nazwał posła Roberta Winnickiego i uczestników warszawskiego Marszu Niepodległości.
młodzież wszechpolska Jaśkowiak narodowcy - Młodzież Wszechpolska Poznań Facebook/UM Poznań
/ Fot. Młodzież Wszechpolska Poznań Facebook/UM Poznań

Zareagował tak na pytanie o zarzut Młodzieży Wszechpolskiej, która uważa, że Jacek Jaśkowiak, wydając zgodę na zgromadzenie przeciwko jutrzejszej wizycie posła Winnickiego w Poznaniu, godzi się jednocześnie na zamieszki. Prezydent Jaśkowiak w ostrych słowach skomentował takie sugestie.

- Oni próbują obarczyć odpowiedzialnością za niechęć w przyjmowaniu ich innych, na przykład prezydenta. Ja sobie nie dam przyprawić gęby tego, który wywołuje zamieszki. To właśnie poseł Winnicki, to ta hołota, która głosi te nacjonalistyczne hasła. Dla mnie oburzające jest to, że oni również hajlują - powiedział prezydent Poznania.

Spotkanie z Winnickim

W środę po południu w pubie przy ulicy Strzałowej ma odbyć się spotkanie z posłem Robertem Winnickim, związanym z Ruchem Narodowym. Swoją pikietę przed budynkiem zapowiedziały środowiska lewicowe - Partia Razem, Rozbrat czy Manifa. Chcą "wygwizdać" posła i dać wyraz niezadowoleniu z jego przyjazdu do stolicy Wielkopolski.

Zdaniem Młodzieży Wszechpolskiej środowiska lewicowe zaprosiły do Poznania bojówkarzy z Zachodu, którzy mieli demolować Hamburg podczas szczytu G20.

Prezydent Jacek Jaśkowiak zapowiedział, że nie zakaże nikomu manifestowania, bo nie może i tego nie chce. Stwierdził też, że cieszy się, iż są ludzie nie godzący się na nacjonalizm, rasizm i ksenofobię.

http://radiopoznan.fm/n/oIgOrU
KOMENTARZE 70
Marta 05.01.2018 godz. 20:44
Czytamy z koleżanką i dziwimy się skąd tyle nienawiści do kulturalnego prezydenta. Prostaczkowie się dowartościowują. Bo tylko race umieją odpalać. Palanty :-)
Anka 05.01.2018 godz. 20:42
Biedny RAM leczy w komentarzu swoje kompleksy gardząc ludźmi. Tylko tyle umie. No może jeszcze kląć i pić piwo. RAM do nauki a polubisz świat
Anka 05.01.2018 godz. 20:39
Za chamstwo ci kibice powinni być ukarani. Chamstwem jest wrzeszczenie przy dzieciach na meczu na prezydenta "K..." Ale niedowartościowani prostaczkowie starali się zaistnieć. Biedna ta partia, która musi wśród takich prostaczków szukać wyborców
Pisowski pseudokibic-pseudopatriota 09.12.2017 godz. 02:45
Trudno się nie zgodzić z Prezydentem Jaśkowiakiem. Ma 100 % racji. To wstyd dla współczesnej Polski, że taki Winnicki jest posłem i się go gdziekolwiek zaprasza!
Beretka z Jaśkiem w środku 07.12.2017 godz. 16:12
Oszalała!
roman 26.11.2017 godz. 22:07
ale dlaczego tak brzydko mówisz? co to znaczy dla Ciebie lewacki? i dlaczego z szamba?
skarga 25.11.2017 godz. 10:53
radca znowu wychylił swój lewacki łeb z szamba!!
dżon 21.11.2017 godz. 15:54
O Boże, co za brednie pisze o faszyzmie radca.
haha 20.11.2017 godz. 16:46
Władzy obecnej coś się kompletnie w główkach pomyliło, oni mówiąc o sobie myślą że mówią o Polsce, a tak nie jest, Polska jest dużo bardziej skomplikowana, i wymagająca, nie wystarczy zadowolenie ojca z Torunia, i jeszcze trochę, a najbardziej dramatyczny jest niski poziom debaty politycznej a właściwie jej barak, i tu niestety opozycja też nie daje rady, powinna się absolutnie zmienić personalnie przede wszystkim, Schetyny nikt już nie chce ani oglądać ani słuchać. ŻAŁOSNE TO WSZYSTKO, REŻIM NAJPRAWDOPODOBNIEJ PRZEWRÓCI SIĘ, O WŁASNĄ NOGĘ, AROGANCJA SIĘGA ZENITU, PYCHA KROCZY PRZED UPADKIEM JAK MAWIA KLASYK.
Rosnn 19.11.2017 godz. 15:00
A czy słowo Polska obejmuje rownież socjalistów?
hetman 888 19.11.2017 godz. 01:03
Miará tego,ze Polska i Kosciól Katolicki sá coraz silniejsze jest bloto jakie rzucaja na nie komunistyczne ostatki jak te ponizej.
Rychu 18.11.2017 godz. 22:10
radco...Nic dodać nic ująć.
radca 18.11.2017 godz. 14:42
Komentarz nr 58
@Wiesław
radca 17.11.2017 godz. 23:26
@Wiesław
Ależ ja zauważyłem Twój wpis, pod inną publikacją.
Dlatego powtórzę to co tam napisałem.
Problemem nie jest Jaśkowiak , ani twój hejt.
PROBLEMEM jest odradzający się FASZYZM, który wylazł z zakamarków seminariów duchownych KK, który ma czynną choć milczącą aprobatę przeważającej większości kleru i niebezpiecznie rozgrywany jest przez polityków PIS w tym urzędników państwowych. Tych samych którzy doszli do władzy przy wsparciu trolli Putina i Kościoła Katolickiego instytucjonalnego.
PROBLEMEM jest tolerowanie przez organy państwa odpowiedzialne za bezpieczeństwo i porządek prawny organizacji jawnie deklarujących zniszczenie państwa demokratycznego i zastąpienie go religijną dyktaturą, wzywających do łamania prawa , praw człowieka (MPPOiP), Konstytucji, naruszających polski kodeks karny.
Mało tego, że tolerują, to jeszcze próbują bagatelizować i usprawiedliwiać, a nawet chronić.
To jest SKANDAL- Mim. Błaszczak, Ziobro winny być natychmiast zdymisjonowani, a Nuncjusz wezwany na dywanik po odbiór noty o wypowiedzeniu konkordatu (zamknięcie seminariów krzewiących faszyzm, rasizm, odseparowanie absolwentów tych seminariów od pracy z dziećmi i młodzieżą).
Yogi 17.11.2017 godz. 21:43
Brawo dla prezydenta Jaśkowiaka, który doskonale rozumie demokrację. Nie zabrania prostestowania, manifestowania, jak PiSdzialcy naród wataszkowie rządu nierządu, sterowani przez małego posła z ulicy Nowogrodzkiej
Roman 17.11.2017 godz. 16:15
Wow. Jesteś poznaniakiem od wielu pokoleń. Jak to się robi?
hetman 888 17.11.2017 godz. 14:28
Jako poznaniak od wielu pokolen proszé nie utosamiac Poznania z Jaskowiakiem ,on jest wybrykiem demokracji. Chwilowym na szczéscie. Czeka go polityczny los podobny do aktualnej pozycji komuny w Polsce ,czyli bezpieczny dla nas daleki margines.
Wiesław 17.11.2017 godz. 10:13
Szkoda tylko, że nikt z piszących nie zauważył (a może nie chciał zauważyć) że moim zdaniem prezydentowi zależy wyłącznie na wyprowadzaniu ludzi na ulicę licząc po cichu na robienie burd. Takich przypadków w ostatnich latach mieliśmy już wiele (czarne marsze, parady równości). Następnie za powstałe burdy obwinia się władzę rządzącą czyli PIS i donosi na nią do parlamentu europejskiego jak zrobiono po warszawskich obchodach święta niepodległości. Najbardziej oderwani od rzeczywistości przedstawiciele PO której członkiem jest prezydent Jaśkowiak żądali nawet dymisji rządu.
Bo jak nazwać inaczej wyrażenie zgody na równoczesną manifestację dwóch agresywnie zwalczających się ugrupowań jak nie zachęcanie do wywoływania zamieszek?
ewa 17.11.2017 godz. 09:26
dziękujemy panie prezydencie. Pan Winnicki jest byłym członkiem zdelegalizowanej partii, istnienie której było bezprawne, to ten pan poseł ma problem z prawem
Rychu 17.11.2017 godz. 09:22
Ci „Patrioci” i „Prawdziwi Polacy” nieśli w Wa-wie na transparentach hasło; „My chcemy Boga”. Ktoś im go zabiera?
A jeśli już go tak pragną, to czemu tego spotkania w „jego domu” (czyli jakimś kościele) nie zorganizowali? Pomieściłoby się tam więcej niż 120 osób.
Czyżby chęć do zamawiania „pięciu piw” zwyciężyła?
Knajpa, to dobre dla takich gestów wytłumaczenie.
Brawo Prezydent. Nazywać rzeczy po imieniu nie jest dziś łatwo.
radca 16.11.2017 godz. 21:40
Komentarz nr 51
Ażeby przestać być chamem należy przestać bezmyślnie wykrzykiwać niezrozumiałe przez siebie treści, maszerować z pałami, maczetami, obrażać innych, zacząć czytać, dużo czytać, studiować,(nie chodzi o zapisanie się na uczelnię) myśleć, dyskutować i zacząć rozmawiać bez agresji, a zamiast argumentów siły używać siłę argumentów.
Tak czy siak zarówno RN jak MW winny być zdelegalizowane jako sprzeczne z Deklarację Praw Człowieka ONZ, z prawem naturalnym, polską Konstytucją, polskim kodeksem karnym, jako anty ludzkie.
nr
Maria Barbara 16.11.2017 godz. 21:25
Brawo dla pana Prezydenta!A kłamstwa Winnickiego, nie mówiąc już o jego poglądach, są haniebne. Nikt z organizatorów manifestacji antyfaszystowskiej nie zapraszał żadnych bojówkarzy. Natomiast pan Winnicki sprowadził do Poznania zagranicznych faszystów.
radca 16.11.2017 godz. 11:35
komentarz nr 49
J. Kobuszewski do W.Gołasa
(z kabaretu DUDEK - jeśli dobrze pamiętam)
"CHAMSTWU, NALEŻY SIĘ PRZECIWSTAWIAĆ SIŁOM I GODNOŚCIOM OSOBISTOM.
Przy czym akcent padał zawsze na słowo "osobistom"..
===
Co oznacza ni mniej ni więcej, że należy to robić osobiście, indywidualnie, a nie grupowo.
Czy nie tak zrobił to Jaśkowiak?
radca 16.11.2017 godz. 11:29
Komentarz nr 48
Stare dobre małżeństwo - Maszeruj z chamem
Gdy nocą cham przychodzi pod twój dom
I puka do twoich drzwi
Nie mów mu że chamem jest, że chamem jest nie mów mu
Przyjmij go pod swój dach.
Pogódź się z tym że nadszedł chamów czas
Za tobą już tamte dni
Gdy chamy swe miejsce znały
Chamy cię szanowały
Stały gdzie miały stać.

To chamów świt, to chamów dzień
To chamów noc, to chamów świat.
To chamów świt, to chamów dzień
To chamów noc to chamów świat.

Chama pod rękę dziś czule weź
Przed chamem tańcz jak cham zagra ci
Pokochaj chama grubą pięść
Maszeruj z chamem albo giń.

Gdy nocą cham przyjdzie pod twój dom
Otwórz mu szeroko drzwi
Nie myśl że skłoni się tobie
Cham już tego nie robi
Cham czeka na ukłon twój.
Pogódź się z tym że to chamów czas
Za tobą już tamte dni
Gdy chamy swe miejsce znały
Chamy pokornie stały
Tam gdzie kazał im Bóg.

To chamów świt, to chamów dzień
To chamów noc, to chamów świat.
To chamów świt, to chamów dzień
To chamów noc, to chamów świat.

Chama pod rękę dziś czule weź
Przed chamem tańcz jak cham zagra ci
Pokochaj chama grubą pięść
Maszeruj z chamem albo giń.

Chama pod rękę dziś czule weź
Przed chamem tańcz jak cham zagra ci
Pokochaj chama grubą pięść
Maszeruj z chamem albo giń.

Maszeruj z chamem albo giń
Maszeruj z chamem albo giń
Maszeruj z chamem albo giń
Maszeruj z chamem albo giń..... "
/proponuję młodzieży posłuchać sobie na YT i pomyśleć nad tekstem/
Piotrek 16.11.2017 godz. 10:19
hołota to nazistowskie lewaczki z antify i ich prezydent jaśkowiak :D gdzie ta tolerancja, różnorodność i otwartość którą tak niby głoszą i wcielają? :D
Z prowincji 15.11.2017 godz. 23:20
Nie jestem z Poznania i nie wiem skąd sie wziął Jaśkowiak , ale to odważny gość, żeby dzisiaj w czasach takiej totalnej prawicowej dominacji w polityce i powoli też pewnie w ,,kulturze,, nazwać tą faszyzujacą zgraje po imieniu.
człowiek 15.11.2017 godz. 22:24
W pełni popieram prezydenta Jaśkowiaka. Faszyzm i nacjonalizm należy zwalczać !
roman 15.11.2017 godz. 20:02
brawo Panie Prezydencie - trzeba nazywać rzeczy po imieniu. Nie ma dobrego nacjonalizmu tak jak nie ma dobrej nienawiści
Poznaniak ze Starego Miasta 15.11.2017 godz. 14:18
Prezydent nie wie chyba sam, co mówi. Zero klasy, zero tolerancji, egzystuje na cienkiej granicy między politycznym absurdem a zwykłym chamstwem. Panie Prezydencie - wstyd! Na szczęście jeszcze rok i... Pana na tym stanowisku już nie będzie...
tsu 15.11.2017 godz. 12:48
brawo Jaśkowiak za nazywanie rzeczy po imieniu! Wolę mieć prezydenta ze zwichrzeniem rowerowym, ale stalowym kręgosłupem moralnym, niż koniunkturalisty bez własnego zdania. Po raz kolejny upewniam się, że głos oddany na Jaśkowiaka nie został zmarnowany :)
centrowiec 15.11.2017 godz. 11:28
PS. Moglo zabrzmieć niejednoznacznie: centrowiec z odchyłem w prawą stronę, konserwatyzm, centroprawica.
centrowiec 15.11.2017 godz. 11:24
No to się porobił. Skoro tęczowa "hołota" może świecić tyłkami i paskudztwem na ulicach to tak samo poseł Winnicki może zorganizować spotkanie w kawiarni. Gdzie ta tolerancja u Jaśkowiaka? Schował na dziś do szafy? To jest hipokryzja lewicowych i liberalnych środowisk. Wybiórczość tolerancji, demokracja kiedy nam pasuje. I piszę to jako centrowiec, kompletnie nie po drodze mi z narodowcami.
Kropka 15.11.2017 godz. 10:15
Brawo Panie Prezydencie! Nacjonalistom w Poznaniu trzeba wykrzyczeć NIE!
pulsar 15.11.2017 godz. 08:31
Bardzo dziękuję Panu Prezydentowi - trzeba dużo odwagi, aby przeciwstawić się obecnej politycznej i oficjalnej! propagandzie
Grzegorz 15.11.2017 godz. 08:23
Na miejscu Winnickiego właśnie składałbym zawiadomienie do prokuratury za zdanie o hajlowaniu.
do ram 15.11.2017 godz. 07:56
hołota pisze się przez samo "h"
Ewa 15.11.2017 godz. 07:55
Oczywiście że prezydent ma rację, broni miasto przed bandyterką z młodzieży wszechpolskiej, nie chce w Poznaniu tego co dzieje się w Warszawie, poznaniacy chcą spokoju, a nie faszystów i pseudopatriotów, ziejących nienawiścią nie wiadomo dlaczego. Nie ma zgody na rasizm i ksenofobię. Brawo panie prezydencie Jaśkowiak.
RAM 15.11.2017 godz. 07:55
Jaskowiak, chołota to ty i twoi tęczowi zboczeńcy!
facebook.com/28cali 15.11.2017 godz. 07:37
Jaśkowiak ma racje, wystarczy poczytać komentarze poniżej..
BIG 15.11.2017 godz. 06:24
Jaśkowiak -faszyzm to ty widziałeś tylko w serialu "Stawka wieksza niż życie". Bredzisz facet o hajlowaniu. Pakuj już do kartonu swoje drobiazgi z biurka. Pora zakończyć ten dla poznaniaków nie do przyjęcia spektakl.
Wyborca 15.11.2017 godz. 02:20
Wszystkie decyzje robi pod własne poglądy, to miał być prezydent Poznania, a nie prezydent mniejszości sexualnych, mniejszości wyznaniowych oraz innych MNIEJSZOSCI. Nazywanie kogoś holota jest poniżej wszelkiego poziomu, a na pewno nie przystoi prezydentowi, może mieć te swoje lewackie poglądy ale trzeba je inaczej w słowa ubierać na jego stanowisku. Panie tęczowy do zobaczenia na wyborach
radca 15.11.2017 godz. 01:09
Brawa dla prezydenta i PODZIĘKOWANIA.
Do czego prowadzi połączenie nacjonalizmu z katolicyzmem to historia nam już pokazała., ZAWSZE LUDOBÓJSTWEM , to tylko kwestia czasu. Dowodzi tego Chorwacja i 300 tys zamordowanych prawosławnych, oraz Rwanda (800 tys. w tydzień maczetami) i tu i tu przy czynnym udziale zakonników, duchownych kościoła katolickiego.
W Polsce było mniej krwawo, ale bardziej tragicznie, (konfederacja barska, jako sprzeciw równego traktowania religii w Rzeczypospolitej Obojga Narodów, oraz konfederacja targowicka i Najjaśniejsza Konfederacja Grodzieńska zwalczające i zdradzające Polskę za nałożenie Konstytucją 3-Maja podatków na biskupstwa) bo zakończone rozbiorami i wymazaniem Polski z map świata na 123 lata.
POWSTANIEC 14.11.2017 godz. 23:47
ŁAPY PRECZ OD PREZYDENTA DO WAS TO PISZE POZNANIACY ZA BUGA
Mm 14.11.2017 godz. 23:44
Jeszcze rok zastoju miasta. Zrobił z Poznania prowincję. Jaki wstyd przed cała Polską. Kolejnych wyborow na pewno nie wygra. Zobaczcie gdzie jest nasze miasto po 3 latach jego rządów? Jak wyglada Wrocław, Gdańsk, Zuelona Góra (obszarowo większa już od Poznania). Jak wyglądają Lublin, Rzeszów niby ściana wschodnia! Panie prezydencie wstyd! Miasto brudne, sygnalizacja świetlna nie działa, brak dostępu do linii brzegowej niektórych miejskich zbiorników np: Jezioro Kierskie itd. Naprawdę pora odejść...
POZNANIAK 14.11.2017 godz. 23:44
POCAŁUJCIE W TYŁEK JAŚKOWIAKA
fakt 14.11.2017 godz. 23:19
Jaśkowiak Jest osobą upośledzoną w takim wielkim stopniu , że należy bezzwłocznie go ubezwłasnowolnić i hospitalizować na oddziale zamkniętym dla dobra miasta.
lekarz 14.11.2017 godz. 23:17
Jeszcze się taki nie urodził co by wymyślił lekarstwo na impotencję intelektualną Jaśkowiaka.
Poznaniak 14.11.2017 godz. 23:14
Widać, że andropauza zrobiła Jaśkowiakowi przerzuty do mózgu.
roman 14.11.2017 godz. 23:10
a co jeśli boga nie ma?
jarock 14.11.2017 godz. 22:52
Hołota czyli gorszy sort ! Mam nadzieję , że "Wyborcza " i tvn nie pozostaną obojętne wobec tej wypowiedzi !
kristiana 14.11.2017 godz. 22:40
do poznanianki:gdyby nie bylo niepodleglej Polski od listopada 1918roku,to mowy nie ma o powodzeniu Powst.Wlkp.
kristiana 14.11.2017 godz. 22:37
ten czlowiek dawno nie powinien byc prez.m.P-n.Holota to w dniu 8marca harcowala po placu wolnosci w naszym miescie.
sowa84 14.11.2017 godz. 22:32
Jaśkowiak to zwykły karierowicz który robi to za co dostał forsę albo od Sorosa albo od Makreli. Z resztą oni graja do jednej bramki bo Niemcy to tak na prawdę kondominium żydowskie. Jaśkowiak doskonale sobie zdaję sprawę z głupoty jaką robi ale robi to bo zgarnął hajs a poznaniaków ma w dupie.
Pyra 14.11.2017 godz. 22:07
Zadymiarz Jaskowiak musi odejsc! No i tyle.
Poznaniak 14.11.2017 godz. 21:55
Ach ta otwartość i tolerancja
dre 14.11.2017 godz. 21:54
Przyjeżdża poseł RP na zamknięte spotkanie z sympatykami a prezydent miasta próbuje doprowadzić do konfrontacji. Ponosi odpowiedzialność za ew zajścia
Poznanianka 14.11.2017 godz. 21:12
Co się tyczy dziwacznego pomysłu budowy pomnika wdzięczności....To przypominam Wszystkim Importowanym Poznaniakom,że Wielkopolska niepodległość odzyskała w Styczniu 1919r po Wygranym Powstaniu Wielkopolskim.Rząd w Warszawie ,nie kwapił się by Upominać się o Wielkopolskę i by Pomóc Jej w powrocie do Macieży.Polecam wizytę w Muzeum Powstania i Zapoznanie się z PRAWDZIWĄ HISTORIĄ miejsca gdzie mieszkacie.Wracając do Pomnika to w Poznaniu JUŻ JEST POMNIK POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH >>TO IM ZAWDZIĘCZAMY NIEPODLEGŁOŚĆ
Poznanianka 14.11.2017 godz. 21:02
Nie często zgadzam się zPrezydentem Jaśkowiakiem,Ale w sprawie Nacjonalistów POPIERAM W CAŁEJ ROZCIĄGŁOŚCI!!!!Prawdziwi Poznaniacy byli zawsze goracymi Patriotami,ale nigdy nie byli NACJONALISTAMI!!!I Niech tak Zostanie
Piotr 14.11.2017 godz. 20:56
A wydawało się że gorszym niż prezydent Grobelny nie można być. wstyd na całą Polskę.
woli innych porąbanych tęczowych 14.11.2017 godz. 20:35
a to jest kwestia smaku i zwyczajów. Kiedy są te wybory na prawdziwego prezydenta, bo to jakiś czas zmarnowany!!!??
bolko 14.11.2017 godz. 20:25
Jaśkowiak ma rację. A faszyści nagle obrażeni, gdy ktoś im mówi prawdę w oczy.
Juras 14.11.2017 godz. 19:51
Wybraliście gamonia na prezydenta i teraz jest jak jest.
Poznaniak 14.11.2017 godz. 19:19
Brawo Pan Prezydent! Rzeczy należy nazywać po imieniu! Nacjonaliści to hołota i tyle!
hetman 888 14.11.2017 godz. 18:48
chcialem sie wypowiedziec,ale Bogumil trafnie temat opisal. Dodam od siebie panie Jaskowiak : wierze w Boga i kocham swoj kraj a pan nazywaj mnie jak chcesz !
Bogumił 14.11.2017 godz. 18:38
Jestem przekonany, że ci, którzy "hajlują" - to wstrętni prowokatorzy lewaccy. Prowokacje są starymi metodami, stosowanymi również bardzo szeroko przez bolszewików, czy hitlerowców. Wystarczy wspomnieć napad przebranych Niemców na niemiecką radiostację w Gliwicach tuż przed wybuchem II wojny światowej. Prowokacjami były też podpalenia budki pod ambasadą i telewizyjnego wozu transmisyjnego w niedawno minionych latach. Toteż proponuję wyłapać tych, którzy "hajlują" i sprawdzić kim są.
Bartosz 14.11.2017 godz. 18:22
Pan Prezydent mówi normalne i oczywiste rzeczy niestety czasy są już nienormalne.Tolerowanie osób hajlujących w kraju który tyle wycierpial od faszystów normalne nie jest.Brawo Panie Prezydencie tak trzymać !
LPO 14.11.2017 godz. 17:58
no jaśkowiak... byłem z synem na Marszu i widziałem mnóstwo ludzi : starszych , młodych , rodziny z dziećmi , ciemnoskórych , skośnookich , rosyjskojęzycznych którzy tez byli na tym marszu. Więc puknij się pan w łeb zanim kogoś nazwiesz hołota i zadymiarze.
Bogumił 14.11.2017 godz. 17:54
Prezydent Jaśkowiak swoim zachowaniem i działaniem pokazał nie jeden raz, że kieruje się mało wybitnymi zasadami. Swoją znaczącą wymowę ma także to, że blokuje powstanie Pomnika Wdzięczności za Odzyskanie Niepodległości. Cóż, nie użyję takiego określenia, jak "as" w komentarzu poniżej, ale też jestem przekonany, że już niedługo skończy się wątpliwy zaszczyt posiadania takiego prezydenta, jakim jest J. Jaśkowiok.
ptaku 14.11.2017 godz. 17:53
co za brednie - o sciagniu "bojówek z Zachodu" pitoli tylko MW i ONR, na podstawie artykułu, który sami napisali. Mają pretekst, żeby się konfrotnowac z pokojową, legalną pikietą poznaniaków, ktorym nacjonalizm, rasizm, faszyzm, wykluczenia, kulsony i "czysta krew" w pale się nie mieszczą. No pasaran!
Świadomy 14.11.2017 godz. 17:32
A mnie oburza fakt, że Jaśkowiak trzyma z tymi prawdziwymi zadymiarzami, czyli właśnie Antifą, Rozbratem. Jak prezydent miasta, które jest okradane przez te środowiska (np. Skłot przy Starym Rynku) może jeszcze udzielać im poparcia i maszerować ramię w ramię z tą hołotą na marszach niby przeciwko agresji i nienawiści?
Hajlowanie? Ci idioci to 0,01% albo mniej na prawicy.
Co do zapraszania bojówek lewackich z Zachodu: to nie jest tajemnica - lewacy poznańscy sami się tym chwalili.
as 14.11.2017 godz. 17:32
Jeszcze niecaly rok z tym polglupem... Wytrzymamy!!